S.C. PIC – PROIECTARE, INSTALAȚII ȘI CONSTRUCȚII S.R.L. a fost înfiinţată în anul 2006, cu un capital exclusiv privat romanesc, cu un număr de 3 de angajaţi şi este autorizată pentru a executa servicii de proiectare și respectiv instalarea de echipamente de telecomunicații.
Societatea este specializată în realizarea lucrărilor de construcţii, antrepriză generală, structuri din beton-armat, finisaje - exterioare şi interioare, reabilitări clădiri existente, confecţii metalice cu materiale şi tehnologii moderne ce corespund standardelor de calitate impuse în executarea construcţiilor industriale şi civile. Pentru atingerea obiectivelor propuse, firma conlucrează în regim de antreprenoriat sau parteneriat cu firme acreditate din următoarele domenii: arhitectură, proiectare, rezistenţă, canalizare, apă, gaz, electricitate, sisteme de alarmă, sisteme integrate de comunicaţii, sisteme de încălzire şi climatizare.
Obiectivul principal al firmei îl reprezintă satisfacerea celor mai exigente gusturi ale clienţilor fără a scădea calitatea şi siguranţa produsului final, calitate certificată prin implementarea standardelor de calitate ISO 9001.
Clienţii noştri sunt partenerii noştri - fiecare lucrare pe care o executăm reprezintă un parteneriat cu clientul, o provocare pe care o luăm în serios şi o ducem la capăt în cele mai bune condiţii.
Firma dispune de utilaje şi echipamente de înaltă performanţă proprii cu care poate executa la termen orice lucrare de construcţii fie ea de amenajări interioare - exterioare, infrastructură - suprastructură, sau construcţie completă. Firma este preocupata permanent de implementarea celor mai noi tehnologii din domeniu, precum si de utilizarea materialelor de construcţii de la cele mai puternice brand-uri din domeniu.
Activitatea lucratorilor societatii se desfasoara atat in birouri cat si in cadrul site-rilor de telecomunicații.
Firma PIC – PROIECTARE, INSTALAȚII ȘI CONSTRUCȚII S.R.L., prin capacitatea personalului existent, pune în valoare experienţa în domeniul instalarii echipamentelor de telecomunicații.
S.C. PIC a reuşit de-a lungul timpului să raspundă provocărilor în domeniul de specialitate, în prezent, având firme colaboratoare din Moldova – contractor principal al Vodafone Romania.
Firma noastră pune pe locul întâi calitatea produselor şi serviciilor oferite, satisfacerea cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor. Calitatea este responsabilitatea tuturor angajaţilor săi.
Atat departamentul de proiectare constructii cat si departamentul de telecomunicații sunt bine structurate si dotate cu computere si software performante.
Atat departamentul de proiectare constructii cat si departamentul de telecomunicații sunt bine structurate si dotate cu computere si software performante.
De asemenea, echipa de montari si intretinere este dotata cu:
- Maşini de găurit
- Flexuri
- Truse de scule
- Autoutilitara
S.C. PIC vă oferă:
- Servicii care satisfac cerinţele clienţilor;
- Execuţia serviciilor la termen;
- Raport excelent în calitate/preţ;
- Diversitatea serviciilor;
- Personal calificat şi competent;
- Flexibilitate în onorarea comenzilor.
Colaborarile cu diverse firme nationale cat si experienta acumulata din 2006 pana in prezent da dovada de perfecţiune şi încredere în tot ceea ce facem pentru clienţii noştri.
Ne face o deosebită plăcere să mulţumim colaboratorilor şi totodată clienţilor noştri pentru activităţile ce le intreprindem.
PROFESIONALISM
Lucrătorii de la toate nivelurile organizatorice reprezintă elementul central al organizaţiei noastre şi implicarea lor totală permite ca abilităţile lor să fie valorificate la maximum în beneficiul clienţilor şi a organizaţiei.
Educarea şi instruirea tuturor lucrătorilor este esenţială pentru îmbunătăţirea permanentă a propriilor activităţi.
Leadership
Conducerea stabileşte obiectivele clare privind viitorul organizaţiei şi creează un mediu în care toţi lucrătorii se pot implica total pentru realizarea acestor obiective.
IMPLEMENTAREA DE TEHNOLOGII NOI - ÎMBUNĂTĂŢIRE CONTINUĂ
Îmbunătăţirea continuă a serviciilor la cele mai înalte nivele de tehnologie prin utilizarea de scule, dispozitive, software moderne, precum si instruirea profesionala continua este un principiu de bază al firmei PIC; ca urmare a importanţei acestuia, procesul de îmbunătăţire este coordonat de către conducerea organizaţiei, care îşi asumă responsabilitatea totală pentru acest proces.
CALITATEA - SATISFACȚIA CLIENTULUI
Suntem conştienţi că organizaţia noastră depinde de clienţii noştri şi din acest motiv este foarte important să cunoaştem şi să înţelegem cerinţele prezente şi viitoare ale acestora.
Calitatea pentru noi înseamnă a oferi clienţilor produse şi servicii personalizate, care să satisfacă în totalitate nevoile, dorinţele şi aşteptările lor.
- Calitatea produselor noastre este recunoscută de toţi clienţi noştrii.
- PIC excelează prin servicii în telecomunicaţii de înaltă calitate.
- Într-un sistem economic modern, implementarea şi menţinerea unei politici a calităţii la nivelul unei organizaţii, conduce la îndeplinirea cu succes a obiectivelor de calitate propuse.
- În cadrul societăţii noastre controlul calităţii este desfăşurat cu scopul de a se verifica dacă propriul sistem de management al calităţii funcţionează corect şi satisface în permanenţă exigenţele prescrise în standarde.
Obiectivul de baza al companiei noastre este de a asigura servicii de înalta calitate în vederea asigurarii conformitatii cu cerintele clientului, cu cerintele legale si reglementarile aplicabile, precum si de a creste satisfactia clientului.
Bazandu-ne pe flexibilitate si profesionalism, intr-un timp foarte scurt am reusit sa devenim parteneri de incredere atat clientilor nostri cat si furnizorilor si subcontractorilor.
Ghidate de un colectiv de specialisti incluzand ingineri cu o bogata experienta in domeniul constructiilor, echipe de muncitori calificati, recrutate judicios dau viata planurilor cele mai indraznete din domeniul constructiilor civile si industriale.
Politica societăţii referitoare la calitate
Conducerea societăţii PIC este pe deplin conştientă de succesul său care constă în asigurarea calităţii sereviciilor sale, astfel încât acestea să satisfacă pe deplin cerinţele şi aşteptările clienţilor săi şi a tuturor părţilor interesate. Totodată conducerea societăţii urmăreşte ca politica în domeniul calităţii să îndeplinească următoarele cerinţe:
- să fie adecvată scopului şi misiunii organizaţiei;
- să sprijine angajamentul de a satisface cerinţele clienţilor şi de a îmbunătăţi continuu eficacitatea SMC (Sistemului de Management al Calităţii);
- să furnizeze un cadru general pentru stabilirea obiectivelor calităţii ale compartimentelor organizaţiei;
- să fie comunicată în cadrul organizaţiei prin afişare şi instruire.
Verificări
Compania îşi evaluează performanţele potrivit scopurilor propuse prin audituri şi indicatori, anual şi ori de câte ori este nevoie.